خبرگزاری کار ایران

با پیگیری استاندار خوزستان محقق شد؛

اختصاص ردیف اعتباری برای ساماندهی سواحل استان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۷۲۹

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان پس از نشست ستاد ساماندهی سواحل استان گفت: ردیف اعتباری با پیگیری استاندار خوزستان برای ساماندهی سواحل استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسین حسین زاده روز یکشنبه بیست و سوم مهرماه پس از نشست ستاد ساماندهی سواحل استان در گفت وگو با خبرنگاران گفت: متاسفانه تاکنون برای شناگاه‌های استان خوزستان از جمله رودخانه‌ها برنامه مشخصی تدوین نشده بود اما با پیگیری استاندار خوزستان از طریق وزارت کشور استان خوزستان هم جزو سه استان ساحلی محسوب شد که از سال آینده ردیف های اعتباری برای ساماندهی شناگاه ها برای استان خوزستان تخصیص خواهد یافت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: امروز جلسه کمیته‌های هفت گانه این ستاد تشکیل شد که ساماندهی سواحل آغاز شود تا برای سال آتی از اردیبهشت‌ماه که شنا در رودخانه ها و سواحل استان رایج می‌شود امکاناتی را در این اماکن فراهم کنیم.

حسین زاده تصریح کرد: قرار است اصلاحیه ای در ردیف اعتباری وزارت کشور برای سواحل منظور شود که از همین امسال اعتباری در اختیار استان قرار گیرد و به تبع آن امکانات و طرح هایی در سواحل فراهم و اجرا خواهد شد تا بتوانیم وضعیت بهتری در سواحل سامان دهیم و از تکرار حوادث ناگواری که در سال جاری در تابستان داشتیم جلوگیری نماییم.

گفتنی است در طول چند دهه گذشته در سواحل استان موضوع ایمنی تا حد زیادی نادیده گرفته شده که منجر به آمار بالای تلفات در اثر غرق شدگی شهروندان خوزستانی در رودخانه ها و تالاب ها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز