خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج مطرح کرد:

جذب نیروهای مامور با اخذ مجوز شورا / تسریع در روند بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۵۴

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج، ضمن درخواست‌تعیین وضعیت بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری، گفت: چنانچه شهردار قصد بکارگیری نیروهای مامور را داشته باشد باید قبل از مکاتبات اداری برای انتقال آنها از دیگر دستگاه ها به این نهاد، مجوز لازم را از شورای اسلامی شهر کرج، دریافت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس زارع در شانزدهمین جلسه رسمی شورای شهر با انتقاد از جذب نیروهای مامور  بدون اطلاع شورای شهر، اظهار داشت: طی روزهای گذشته شهردار کرج اقدام به اشتغال نیروی انسانی مدیریت شهری داشته که پست های تعهد آور را نیز شامل می‌شود و این اقدام بدون هیچگونه لایحه ای مبنی بر اخذ مجوز جهت بکارگیری نیروی انسانی به شورای شهر کرج، انجام شده است.

وی ادامه داد: اگر قرار است شهردار کرج اقدام به جذب نیروی انسانی در شهرداری کند باید رابطه استخدامی مشخص و معینی داشته باشند تا روند مالی حاکم در شهرداری بر اساس قانون اجرا شود.

زارع تاکید کرد: اگرچه جذب مدیران شایسته و کارآمد از دیگر نهادها و دستگاه‌های کشور ضرورت دارد اما نباید از نیروهای توانمند و متخصص در مجموعه شهرداری شهر، غافل بود.

این عضو شورا در ارتباط با بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری، اظهار داشت: بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری کرج مدتی بلاتکلیف است و پرسنل با مشکل مواجه می شوند لذا جهت خدمت رسانی بهینه به پرسنل، شهرداری هر چه سریعتر جهت رفع مشکل اقدام کند.

زارع با بیان اینکه بیمه تکمیلی در روند درمان دارای اهمیت بالایی است، ادامه داد: لازم است مشکلات موجود مرتفع و پرسنل را از بلاتکلیفی نجات دهیم لذا رسیدگی به نیازهای پرسنل و توجه به نیازهای درمانی و رفاهی آنها موجب تقویت انگیزه در جهت خدمت رسانی بهتر به شهروندان می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز