خبرگزاری کار ایران

جمشیدنژاد تاکید کرد:

لزوم فراهم‌سازی بستر مناسب فرهنگی متناسب با نیازهای پژوهشی

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۰۴۰

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ضروری است بستر گسترده فرهنگی آماده شود تا در آن پژوهش‌ها براساس نیازهای مختلف مورد توجه قرار گیرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اصغر جمشیدنژاد در آیین نکوداشت محمود رفیعی مورخ و پژوهشگر کشور که با همکاری مرکز اسناد ملی و کتابخانه سیستان و بلوچستان در دانشگاه پیام نور واحد زاهدان برگزار شد، گفت: توجه به حوزه فرهنگ و ادب سبب شکوفایی تمام استعدادهای نهفته در جامعه می‌شود و از اهمیت زیادی در پرورش شخصیت‌های برجسته دارد.

وی افزود: بسترساز اصلی رشد علوم، فن‌آوری و توسعه هر جامعه عرصه فرهنگی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تقدیر از محمود رفیعی گفت: اقدامات ارزشمند این پژوهشگر که با هزینه شخصی خود کمک قابل توجهی به اعتلای تاریخ و فرهنگ جنوب شرق کشور کرده باید به عنوان الگو مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با تاکید بر خلاقیت افزود: جوانان ما باید علاقه‌مند شوند با خلاقیت در حوزه نویسندگی و پژوهش گام بردارند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان نیز در این آیین گفت: محمود رفیعی یکی از رهروان عرصه تلاش در زمینه علم و فرهنگ است.

عباس اویسی افزود: از آنجایی که رشد و توسعه جوامع در گروی رشد و تعالی فرهنگی آن جامعه است تلاش‌های فرزانگان و فرهیختگان در این مسیر بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز