خبرگزاری کار ایران

در دزفول رخ داد؛

مرگ کودک 4 ساله در تعقیب و گریز پلیس با قاچاقچیان

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۴۶

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از مرگ کودک 4 ساله در تعقیب و گریز پلیس با قاچاقچیان در این شهرستان خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سرهنگ الهامی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی درخواست شهروندان یکی از محلات شهر دزفول از لوث فروشندگان موادمخدر و افراد شرور، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

الهامی افزود: پس از بررسی‌های لازم و اخذ حکم قضایی اجرای طرح پاکسازی محله به اجرا گذاشته شد.

وی گفت: در حین اجرای طرح پاکسازی، افراد شرور به محض رویت ماموران جهت فراری دادن فروشندگان موادمخدر با ماموران درگیر شدند.
 
الهامی در ادامه افزود: عوامل انتظامی با توجه به شرایط عملیات، پس از تعقیب وگریز متهم، جهت دستگیری فرد شرور و فروشنده مواد مخدر اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی متهم در حال فرار می‌کنند که متاسفانه تیر پس از برخورد با خودرو، کمانه کرده و به کودک خردسال اصابت می‌کند.
 
فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه ماموران به محض مطلع شدن از تیر خوردن کودک خردسال وی را به بیمارستان منتقل کردند، افزود: علیرغم سرعت عمل ماموران در انتقال مجروح به بیمارستان، متاسفانه کودک خردسال بعلت جراحت وارده در بیمارستان فوت می‌کند.
 
سرهنگ الهامی در خاتمه با بیان اینکه علت تیرخوردگی کودک از سوی پلیس در دست برسی است، افزود : پاکسازی مناطق و محله های آلوده به موادمخدر و افراد شرور در دستور کارپلیس قرار دارد و تا رضایت قطعی شهروندان حاصل نشود از هیچ تلاش وکوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز