خبرگزاری کار ایران

فرمان خبر داد:

جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها در شهرستان گرمی

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۴۷

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت : در 6 ماه اول سال جاری از 8 مورد تجاوز به حریم راه بطور قاطع جلوگیری شد.

به گزارش ایلنا، صدیف فرمان افزود: با توجه به تاکیدات مکرر و پیگیری‌های مستمر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـــــل مبنی بر حفظ ایمنی حریم راه که خط قرمز راهداری و مطالبه اصلی مردم است در همین راستا در حوزه شهرستان گرمی 150 کیلومتر از حریم راه‌ها تسطیح و از  8 مورد تجاوز به حریم راه نیز کاملا جلوگیری شد.

وی تعمیر و نصب 150 شاخه گاردریل، نصب بیش از 400 مورد علائم راهنمایی در محورها، رنگ آمیزی 200 مورد تابلو ، لای روبی 15پل ، خط کشی 150 کیلومتر از راه‌ها با رنگ سرد، نصب 130 عدد تابلوی جان پناه در بزرگراه رضی – هفت چشمه و نصب هزارو 250 عدد بازتاب چشم گربه ای در راه جدید توسانلو – گیلارلو – شرفه را از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شهرستان گرمی در 6 ماه اول امسال عنوان کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی با بیان اینکه 580 تن آسفالت گرم برای لکه گیری راه‌های اصلی و فرعی شهرستان استفاده شده تصریح کرد : هم اکنون عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه اصلی رضی ، برگ چای و 10 کیلومتر از مسیر گردنه لنگان درحال اجراست.

فرمان از درحال اجرا بودن عملیات ایجاد سیستم روشنایی 4 کیلومتر از مسیر شرفه گرمی خبر داد و گفت: نیروهای پرتلاش راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گرمی برای خدمت شبانه روزی به مردم شریف با همه توان در میدان عمل آماده انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز