خبرگزاری کار ایران

با هدف ایجاد تعامل در استانداری انجام شد

برگزاری نشست هم اندیشی نظارت و بازرسی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۱۹

اولین جلسه هم اندیشی حوزه نظارت و بازرسی استان خوزستان به میزبانی دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان با هدف ایجاد تعامل و همکاری در حوزه نظارت و بازرسی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این نشست با حضور هاشمی مشاور استاندار و سرپرست دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و آغاجاری بازرس کل استان خوزستان و مسئولان بازرسی‌های دستگاه‌های اجرایی استان (دوشنبه 24 مهرماه) در سالن جلسات حوزه استانداری برگزار شد.

در این جلسه هاشمی با اشاره به اهمیت ایجاد فضای تعامل و همکاری بین واحدهای بازرسی دستگاه‌های اجرایی استان افزود : رسیدگی به شکایات سبب افزایش رضایت‌مندی عمومی و استقرار حقوق شهروندی خواهد شد.

وی با بیان اهمیت اصلاح و حذف فرآیندهای اضافی در انجام امور ارباب رجوع و کاهش امور چهره به چهره و بهره‌گیری از فرآیندهای الکترونیکی در کاهش فساد و افزایش سلامت حائز اهمیت دانست.

وی افزود:تخلفات اداری شامل کم‌کاری،تبعیض ناروا ، صورت وضعیت‌های غیر واقعی ، رشوه که باعث اتلاف منابع و کاهش خدمات و همچنین نارضایتی شهروندان می شود.

سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان اظهار داشت:روند بازنگری در فرآیند انجام کارها با هدف شناسایی مراحل زاید و حذف آنها ، کاهش ارتباط ارباب رجوع با کارکنان از طریق به کار‌گیری امکانات الکترونیکی ، تقویت نظارت و بازرسی در دستگاه‌ها  و استقبال از شکایات و رسیدگی سریع به آنها را می‌توان از راه حل‌ها و عوامل پیشگیری از تخلفات اداری برشمرد.

در پایان کارشناسان و مسئولان بازرسی‌های دستگاه‌های اجرایی استان ضمن بیان نظرات و مطرح کردن مشکلات موجود در راستای خدمت رسانی به مردم خواستار برگزاری منظم و مستمر این جلسات شدند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز