خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس:

هیچ‌کس حق ندارد به خاطر مطالبه‌گری با کسی برخورد کند/ مردم از مسئولان مطالبه‌گری کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۳۱

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه شورای هیات‌های مذهبی شهرستان طبس گفت: مطالبه مردم از مسئولان کم شده است، مردم باید از مسئولان مطالبه کنند و مسئول باید پاسخگو باشد و با قربان صدقه رفتن مشکلی حل نخواهد شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سید مهدی طلائی‌مقدم یکی از نقاط قوت هیات‌های مذهبی را مردمی بودن آنها دانست و از هیات‌های مذهبی خواست در مسائل مرتبط با شهرستان طبس ورود کرده و بیشتر کمک کنند‌.

طلائی مقدم افزود: در پی مشکلات بهداشتی درمانی و پیگیری‌های انجام شده امیدوارم قبل از دهه فجر بیمارستان دوم را هم در طبس افتتاح کنیم.
 
فرماندار ویژه طبس گفت: از اول سال تاکنون ۱۸ کشته در جاده‌های طبس داشته‌ایم چرا که جاده‌های ما مناسب نیست.
 
وی عنوان کرد: جایگاه طبس باید در کشور مطرح شود و طبس یکی از نقاطی است که در بحث انرژی از جمله زغال‌سنگ می‌توان مطرح کرد و اکنون دولت در این زمینه به طبس توجه دارد.

طلائی مقدم گفت: صنایع جوار معدنی را باید ایجاد کرد و فرآوری زغال سنگ در طبس انجام شود.
 
وی ادامه داد: زیربنای تمامی مسائل اقتصاد است و باید به این سمت حرکت کنیم و جوانان و مردم طبس در این زمینه بیشتر فعالیت کنند.

نماینده دولت در طبس ادامه داد: با توجه به قیمت زغالسنگ اکنون زمان راه اندازی نیروگاه حرارتی و کارخانه کک است.

وی با بیان اینکه طبس می‌تواند قطب درمانی کشور باشد گفت: این حرف من نیست بلکه سخن هاشمی وزیر بهداشت و درمان است که با یک بار آمدن به طبس به این موضوع اشاره داشت و استاندارخراسان جنوبی بارها مطرح کرده است که رئیس جمهور در جلسات متعدد تاکید کرده است که طبس را ویژه ببینید و توجه ویژه به آن داشته باشید و تمام این‌ها به دلیل پتانسیل‌ها و شرایط ویژه طبس است.

رئیس شورای اسلامی شهر طبس نیز گفت: لازم است فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) را درک کنیم.

وی ادامه داد: شهردار طبس براساس مطالعات گسترده انتخاب شده است.
 
محمود امینی گفت:  تاکنون هیچ‌کدام از شهرداران طبس سابقه شهرداری را نداشته‌اند و برای بار اول بود که شهردار می‌شدند و با توجه به شرایط خاص شهرداری طبس دنبال فردی توانمند بودیم که تخصص و تجربه کافی هم داشته باشد و شهردار آینده که انتخاب کردیم شهردار قبلی میبد است که شرایط مشابهی با طبس دارد.
 
وی افزود: هیچ‌وقت قرار نیست شورای شهرداری باشیم و قطعا شورای شهر خواهیم بود و در این شهر به قدری پتانسیل وجود دارد که یک کشور را می‌توان آباد کرد منتهی سعی، تلاش و برنامه‌ریزی می‌خواهد.
 
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی طبس نیز خواست تا حسینیه وکیلی مسقف شود تا بتوان مراسمات محرم را با توجه به اینکه محرم در تابستان خواهد بود در آنجا نیز طبق سال‌های گذشته برگزار کرد.
 
وی خطاب به شورای اسلامی شهر طبس نیز گفت: شورای شهر باشید نه شهرداری و منافع مردم را دنبال کنید و مشاور فرهنگی و مذهبی انتخاب کنید.
 
محمود فرحبخش از آنان خواست:  گزارشات و عملکرد خود را در یکی از هیئت‌های مذهبی به مردم گزارش دهند.
 
وی از معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز خواست : برای اعزام بیماران یک راهکار قانونی پیدا کند که مردم مختار باشند بیمار به یزد یا بیرجند اعزام شود.
 
فرحبخش با بیان اینکه حقوق همسایه‌ها را رعایت می‌کنیم گفت: بوق‌ها را در صحن هیات‌ها جمع‌آوری کرده و از باندهایی استفاده می‌کنیم که برد صدای آنها از ۵۰ متر بیشتر نیست.
 
وی پیشنهاد کرد که مداح در شهرستان پرورش داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز