خبرگزاری کار ایران

قوم گرایی دلیل اصلی محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد/ برخی مدیران درحال تجارت با اقوام خود هستند/توسعه نیافتگی استان به‌دلیل بی‌برنامگی‌ها‌ی خودمان است

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۱۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد قوم گرایی و رابطه بازی مدیران عامل اصلی محرومیت و عقب ماندگی این استان از توسعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از دهدشت،علی‌محمد احمدی در شورای اداری شهرستان کهگیلویه که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد، اظهارداشت:مشکلات ما علاوه بر کمبود پول به نوع مدیریت‌ها در این استان بر می‌گردد.

وی گفت: موضوعاتی از قبیل رابطه‌بازی و قوم‌گرایی که زیبنده یک نظام اسلامی نیست در تعیین مدیریت‌ها تاثیر بسزایی در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

ترمیم ریل زنگ زده مدیریت ها در استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با سخنرانی‌ها مشکلات برطرف نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باید ریل زنگ زده مدیریت‌ها در این استان درست شود.

احمدی با بیان اینکه مدیران باید به کارشان متعهد باشند، خاطرنشان کرد: اگر مدیران در این استان به سرنوشت استان کهگیلویه و بویراحمد و فرزندان این استان متعهد بودند هم اکنون شرایط این نبود.

برخی مدیران  درحال خدمات دهی به   به خویشانند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در این استان درگیر مسائل سطح پایین هستیم و مدیری که باید در خدمت مردم باشد در حال تجارت یا توجه به اقوام خود است.

احمدی  با انتقاد از صبحانه‌های کاری مدیران در ساعت ۹ در محل کار و حضور ارباب رجوع‌ در همان وقت، تصریح کرد: متأسفانه بعصی از مدیران کل اطلاعی از وضعیت منابع ادارات خود ندارند.

راهمان از مدیران قوم گرا جدا است

وی بااشاره به اینکه در مدیریت‌های دولتی جایی برای تاجر پیشگی نیست ، ادامه داد: هرکس با این نوع مدیریت‌ها که به فکر منافع عمومی و خدمت به مردم باشد و کار کرد، در کنار او و فرماندار هستیم، اما اگر کسی دغدغه‌های قومی و شخصی داشت، مطمئن باشید ما حمایت نمی‌کنیم و راهمان جداست.

احمدی با بیان اینکه بنای کار ما در استان کهگیلویه و بویراحمد این است که صحت و سرعت کار بالا رود، اظهارداشت: توسعه متوازن در کهگیلویه بزرگ انجام نگرفته و لازم است همه ما در شیوه کار و احساس مسئولیت بازنگری کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: گره‌های کور در رونق تولید و بخش کشاورزی و نظام بانکی باید اصلاح شود و البته بنای دولت این است که با بهره‌گیری از تمام سلایق و نیروهای توانمند و متخصص و اعتدالی، ادامه مسیر به خوبی پیش برود.

احمدی باتاکید براینکه من مطمئن هستم که برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری از طرف نظام نبوده است، اظهارداشت: توسعه نیافتن این استان به‌دلیل بی‌برنامگی‌ها و بی‌مهری‌های ما بوده که زیر یک سقف جمع نشده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز