خبرگزاری کار ایران

از سوی استاندار خوزستان صورت گرفت؛

سه انتصاب جدید در معاونت‌های استانداری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۶۳

طی احکامی جداگانه معاون امور اجتماعی- فرهنگی خوزستان و معاون امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استان را تعیین نموده و همچنین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی استانداری خوزستان را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی طی احکامی جداگانه معاون امور اجتماعی- فرهنگی خوزستان و معاون امور سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استان را تعیین کرده و همچنین دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی استانداری خوزستان را منصوب کرد.

در این احکام یعقوب شلیش پور به عنوان معاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان و بهمن صالحی به عنوان معاون امور سیاسی و انتخابات مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری منصوب شدند.

همچنین طی حکمی، آرش نیک نژاد به عنوان دبیر ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای آرش نیک نژاد

در راستای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستور ریاست محترم جمهوری در خصوص تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادها، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان دبیر ستاد مذکور در استان خوزستان منصوب می شوید. انتظار می رود با عنایت به اهمیت این جایگاه و نقش سازنده این ستاد در پیشبرد برنامه ها و اهداف آن در اتقا و ترویج فرهنگ حقوق شهروندی در سطح جامعه، ضمن هماهنگی با ستاد مرکزی در وزارت کشور نسبت به برنامه ریزی لازم با بهره گیری از شیوه های مناسب در جهت حفظ کرامت آحاد مردم استان خوزستان و پیگیری حقوق و مطالبات شهروندی جامعه هدف ایفای نقش نمایید. لذا کلیه سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در استان می بایست نهایت همکاری و تعامل در این زمینه را با جنابعالی معمول نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز