خبرگزاری کار ایران

در نشست روسای فدراسیون‌های ورزشی به میزبانی همدان مطرح شد؛

آغاز استانداردسازی پیست‌های اسکی کشور/ آماده سازی تیم ملی در اردوی اتریش

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۸۴۴

رئیس فدراسیون اسکی در همدان گفت: استانداردسازی پیست های اسکی کشور به عنوان یک ضرورت حیاتی، هم اکنون با همکاری دستگاه های ورزش و هیات های استانی در حال پیگیری و اجرا است.

به گزارش ایلنا سیدعبدی افتخاری در نشست وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون‌های ورزشی به میزبانی همدان با اعلام این مطلب گفت : این استانداردسازی مورد تاکید فدراسیون اسکی است و تغییراتی در پیست‌های کشور در حال شکل‌گیری است.

وی اضافه کرد: استانداردسازی پیست‌های اسکی به خصوص دستگاه‌ها باید به روز باشد و این موضوع توسط فدراسیون به صورت جدی پیگیری می شود و انتظار داریم دستگاه‌های ورزش استان‌ها توجه لازم را به این مهم داشته‌باشند.

افتخاری با اشاره به اینکه آرامش در ورزش اسکی کشور برقرار است، گفت: خوشبختانه فصل پرباری را در اسکی کشور شاهد بودیم و پس از اینکه برگزاری رقابت‌ها با افت مواجه شده‌بود، توانستیم رقابت‌های داخلی را به نحو مطلوب برگزار کنیم و اعزام‌های بین المللی را نیز داشته باشیم.

وی افزود: همچنین 18 دوره آموزشی - تخصصی را در رشته اسکی برگزار کردیم تا سطح دانش اسکی بازان و مربیان اسکی نیز در حد نیاز ارتقا یابد.

وی با اشاره به آماده سازی تیم های اسکی مردان و زنان کشورمان برای حضور قدرتمند در بازی های المپیک زمستانی 2018 گفت: تیم ملی اسکی آلپاین بانوان کشور اردوی تمرینی یک ماهه را در یخچال کمپ اینترتوکس در کشور اتریش برگزار کردند.

افتخاری بیان کرد: همچنین تیم‌ ‌ملی اسکی آلپاین مردان کشورمان نیز 2 روز قبل با هدایت علیداد ساوه شمشکی جهت برگزاری اردوی 25 روزه عازم اینترتوکس اتریش شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما از برپایی این اردوها کسب بهترین نتایج در رقابت های المپیک زمستانی 2018 است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز