خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری مطرح کرد؛

نیروی انتظامی با تمام توان امنیت 4 مرز را تامین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۰۷۳

فرمانده نیروی انتظامی کشور در مرز بین المللی مهران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در ۴ مرزحضور فعال دارد به زائران توصیه کرد برای حضور در سفر اربعین به توصیه‌های پلیس و ستاد اربعین توجه کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در مرز مهران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در ۴ مرزحضور فعال دارد به زائران توصیه کرد برای حضور در سفر اربعین به توصیه‌های پلیس و ستاد اربعین توجه کنند

به گزارش ایلنا، سردار «حسین اشتری» در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال گذشته خصوصاً در چند ماه اخیر اقدامات خوبی در استان ایلام صورت گرفته و امیدواریم تا چند روز آینده بخش‌های باقیمانده نیز تکمیل شود .

وی ابراز امیدواری کرد: با همت استاندار و مسئولان استانی و همچنین نیروی انتظامی، خلاهای سال های گذشته برطرف شده و تردد زائران اربعین تسهیل شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در ۴ مرز تعیین شده برای اربعین و با تمرکز بر مرز مهران حضور فعال دارد، اضافه کرد: از قبل توصیه‌های لازم به زائران گفته شده‌است و همه زائران باید مدارک مورد نیاز و قابل اعتبار را همراه داشته باشند.

بر اساس تقسیم‌بندی استان‌های کشور برای تردد زائران اربعین حسینی از مرزها، امسال مصوب شد که زائران 13 استان از مرز مهران عبور کنند.

طبق مصوبه طرح تردد زائران حسینی در ایام اربعین و تقسیم‌بندی استان‌ها، زائران استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، لرستان، خرسان رضوی، خراسان شمالی و ایلام از مرز بین المللی مهران تردد خواهند کرد.

خروجی مرزی مهران در جنوب باختری و فاصله 90 کیلومتری شهر ایلام کانون اصلی آمد و شد گردشگران مذهبی کشورهای عراق و ایران است.

در شرایط عادی روزانه 6 هزار زائر ایرانی و عراقی از این گذرگاه مرزی سفر می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز