خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان :

اقدامات بنیاد برکت در راستای احداث و تکمیل فضاهای آموزشی ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۰۹

مدیر کل نوسازی مدارس گیلان گفت: اقدامات ارزشمند بنیاد برکت در راستای احداث و تکمیل فضاهای آموزشی استان ستودنی و فراموش نشدنی است.

به گزارش ایلنا از رشت،جلسه ماهیانه مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان با حضور علی اوسط اکبری مقدم مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان، مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش ، میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه سازاستان گیلان، یعقوبی مدیر عامل مجمع و سایر اعضا در دفتر مدیرکل نوسازی مدارس گیلان برگزار شد.

علی اوسط اکبری مقدم در این جلسه ضرورت شناسایی خیرین مدرسه ساز را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: امروز همه باید کمک کنیم تا از ظرفیت‌خیرین در راستای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی استان بهره بگیریم.

وی در ادامه به نقد عملکرد برخی از مدیران مناطق آموزشی در برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه‌ساز شهرستانی پرداخت و یادآور شد: جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز شهرستانی باید با شکوه هرچه بیشتر با حضور خیرین ارجمند برگزار شوند.

 مقدم ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده بنیاد برکت در استان افزود: اقدامات ارزشمند بنیاد برکت در راستای احداث و تکمیل فضاهای آموزشی استان ستودنی و فراموش نشدنی است.

مهدی حاجتی نیز در ادامه با بیان سخنانی تاکید کرد:تمام روسای ادارات باید در خصوص جذب و استفاده از ظرفیت خیرین جدید مدرسه ساز در منطقه و شهرستان خود اقدام جدی داشته باشند.

در ادامه میر مسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان و یعقوبی مدیر عامل و سایر اعضا هریک در خصوص رسالت مجمع خیرین مدرسه ساز و هماهنگی در خصوص برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز استانی و شهرستانی بحث تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز