خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری استان اردبیل مطرح کرد:

100 نفر همیار گردشگری دانش‌آموز در اردبیل تربیت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۲۹۶

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: دوره های آموزشی ویژه 100 نفر همیار گردشگری دانش آموز در استان برگزار می شود.

به گزارش‌ایلنا، قادر تقی‌زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: تربیت همیاران گردشگری با همکاری آموزش و پرورش استان انجام می شود.
 
وی افزود: از مدارس استان 100 نفر به عنوان همیار گردشگری انتخاب شده و برای همگی این افراد کارت فعالیت صادر و لباس متحدالشکل تهیه شده تا بعد از سپری کردن برنامه های آموزشی در پیشبرد اهداف میراث فرهنگی مشارکت داشته باشند.
 
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اینکه برگزاری 14 دوره آموزشی در سال جاری پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: در برنامه‌های آموزشی ارتقا معلومات اقشار مختلف مرتبط با حوزه گردشگری در دستورکار است.
 
تقی زاده با تاکید بر اینکه در برگزاری دوره‌ها سه موسسه آموزشی با میراث فرهنگی استان همکاری دارند، اضافه کرد: ارائه مجوز برای سه موسسه جدید نیز در دست بررسی است.
 
وی متذکر شد: در سال جاری ارتقا سطح آموزش ها و استفاده از ظرفیت اساتید به نام کشوری به تمامی موسسات ابلاغ شده و دوره های آموزشی مصوب نیز تا پایان سال با برنامه زمان بندی مناسب برگزار می شود.
 
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از جمله دوره‌های آموزشی را آموزش هتلداری عنوان کرد و افزود: این دوره در روزهای 24 و 25 آبان ماه برگزار می شود.

به گفته تقی‌زاده علاوه بر این دوره آموزشی ویژه مراکز بین راهی با حضور آقای کوهی از اساتید برجسته کشوری برگزار خواهد شد.
 
وی به برگزاری کارگاه آموزشی جوامع بومی محلی تا پایان سال جاری اشاره و تاکید کرد: احتمال افزایش تعداد دوره‌ها از جمله آموزش مدیران مجتمع های آبدرمانی و رانندگان بین راهی یا فرودگاهی نیز وجود دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز