خبرگزاری کار ایران

بررسی ایده‌های خلاق توسعه گردشگری در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۵۹

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از بررسی ایده‌های خلاق به منظور توسعه گردشگری استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، کریم حاجی‌زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: به غیر از شیوه‌های مصوب و مشخص سرمایه‌گذاری، ایده‌های خلاق سرمایه گذاران مورد تاکید بوده و بررسی می‌شود.

 وی  با توجه به توانمندی اردبیل در حوزه گردشگری افزود : حتی حاضر به انتقال ایده‌ها به علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری  در استان هستیم و بارها سرمایه‌گذارانی که توان مالی دارند اما ایده اجرایی ندارند به ما مراجعه کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی‌و گردشگری استان همچنین به ضرورت به روز‌بودن طرح‌های گردشگری‌و توجه به نیاز گردشگران تاکید کرد.
وی ادامه داد: روز به روز شرایط و فرهنگ زندگی تغییر یافته و مجموعه جدیدی از نیازها برای تفریح و سرگرمی به وجود می آید.
دکتر حاجی زاده افزود: سرمایه گذاران موفق افرادی هستند که به ذائقه جدید گردشگران توجه نشان دهند و متناسب با آن شیوه‌های جدید به کار می‌گیرند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: هر چند در استان اردبیل نیز زمینه‌های سرمایه گذاری گردشگری متعدد است اما توجه به نیازهای جدید گردشگران اهمیت ویژه دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز