خبرگزاری کار ایران

شکراله شیرخانی اظهار داشت:

ثبت نام ۴۵ کارآفرین ایلامی در جشنواره کارآفرینان برتر

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۶۳۳

سرپرست اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت:‌ ۴۵ کارآفرین ایلامی با ثبت‌نام در سامانه کارآفرینان برتر برای حضور در دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر اعلام آمادگی کردند.

به گزارش ایلنا، شکرالله شیرخانی گفت: ثبت‌نام از  متقاضیان دوازدهمین جشنواره استانی، همزمان با سراسر کشور، یازدهم شهریور در ایلام آغاز شد که با توجه به مهلت یک ماهه و تمدید آن تا پایان مهرماه گذشته در مجموع ۴۵ فعال اقتصادی در شهرستان های استان با ثبت‌نام در این سامانه آمادگی خود را برای حضور در این رویداد استانی اعلام کردند.

وی با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر در راستای شناسایی کارآفرینان خلاق و نوآور و تجلیل از آنها به منظور اشاعه فرهنگ کارآفرینی برگزار می‌شود، اظهار داشت: زمان ویرایش و تکمیل مشخصات و مستندات افراد ثبت نام شده در این جشنواره تا دوازدهم ماه جاری است. 

سرپرست اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام تاکید کرد: کارآفرینان نقش موثری در اشتغال و توسعه کشور دارند و شناسایی و معرفی آنان، استفاده از توانمندی و تجارب این قشر برای پیشرفت، توسعه و بهبود بیشتر فضای کسب و کار امری ضروری است.

شیرخانی یادآور شد: جشنواره کارآفرینان برتر هر سال به منظور توسعه فرهنگ کارآفرینی، معرفی و شناسایی کارآفرینان برتر، ایجاد انگیزه در جوانان برای حرکت در مسیر کارآفرینی و بهره‌گیری از تجارب فعالان این بخش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز