خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

زائران حسینی استان اردبیل به پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۰۸۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با توجه به آماده نبودن طرف عراقی جهت پذیرش زائران اربعین در مرزی خسروی ، زائران حسینی استان اردبیل فعلا می توانند به پایانه های مرزی مهران و شلمچه مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، علی رحمتی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود : طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از امروز یکشنبه هفتم آبان ماه تا ۲۶ آبان ماه به مدت ۲۰ روز آغاز شد.

وی افزود: مرز خروجی برای استان اردبیل پایانه مرز خسروی در نظر گرفته شده بود که باتوجه به عدم آمادگی طرف عراقی تا اطلاع‌ثانوی پذیرش زائران اربعین حسینی استان اردبیل از مرزهای مهران و شلمچه انجام خواهد شد.

رحمتی با بیان اینکه برای خروج اتباع آذری و گرجستان نیز مرز شلمچه پیش‌بینی شده گفت : دیروز 3 دستگاه اتوبوس از این زائران وارد پایانه مرزی بیله سوار شدند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در خصوص کرایه اتوبوس‌ها نیز گفت: به دلیل یک سرخالی بودن کرایه اتوبوس‌های عادی 90 هزار تومان ، 32 نفره 120 هزار تومان و تخت شو 140 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز