خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

تغییر مدیران در کهگیلویه و بویراحمد قطعی است/ نیروهای بومی در اولویت هستند

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۹۰

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اولین اولویت برای انتخاب مدیران جدید در این استان با نیروهای بومی بوده که البته این نیروها بایستی دارای ویژگی هایی خاصی نیز باشند.

" علی محمد احمدی " به ایلنا در یاسوج گفت: تخصص ، تعهد و همراهی با سیاسیت های دولت تدبیر و امید از مهمترین ویژگی ها و شاخصه های مدیران جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد مدیران جدید هر دستگاه اجرایی و شرکت های خدمات رسان در استان کهگیلویه و بویراحمد از درون همان مجموعه باشد، اظهارداشت: ما معتقدیم نباید بیرون از یک مجموعه سازمان نیرو به آن سازمان تزریق کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تغییر مدیران در یک مجموعه اداری طبیعی و قطعی خواهد بود و البته باید این تغییرات با آرامش و درایت تمام شکل بگیرد.

وی معتقدست تحمیل نیرو از بیرون یک مجموعه کار مناسبی نیست و این کار، ظلم به بدنه کارشناسی و نیروهای شایسته در آن مجموعه است.

احمدی با اشاره به اینکه تغییر مدیریت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد براساس کار کارشناسی و بررسی های لازم صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: بطور حتم مردم این استان از ما نیز چنین چیزی را می خواهند.

وی گفت: عزم و اراده ما برای رفع مشکلات و محرومیت های استان کهگیلویه و بویراحمد راسخ بوده و به هیچ عنوان در راه خدمتگزاری به مردم این استان از مواضع اصولی خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم این استان خواست وی را در اجرای برنامه های پیش رو یاری داده تا بتواند برای رفع محرومیت ها و دغدغه های آنان گام های بلندی بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز