خبرگزاری کار ایران

مهرداد جهاندیده مطرح کرد:

ثبت نام 91 کارآفرین سیستان و بلوچستان در جشنواره کارآفرینان برتر

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۳۲۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از ثبت نام 91 کارآفرین سیستان و بلوچستان در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر خبر داد.

مهرداد جهاندیده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب افزود: از این تعداد، 46 کارآفرین در بخش خدمات، 25 کارآفرین در بخش کشاورزی و 20 کارآفرین در بخش صنعت فعالیت می کنند.

وی تاکید کرد: جشنواره کارآفرینان برتر هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آنها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصاً جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور برگزار می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: این افراد تا 12 آبان فرصت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ویرایش اطلاعات و مستندات خود اقدام کنند.

جهاندیده همچنین گفت: کارآفرینان برتر استان در این جشنواره در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات پس از معرفی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز