خبرگزاری کار ایران

تسهیلات حمایتی 7 روستای هدف گردشگری در اردبیل مصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۶۹۰

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تسهیلات حمایتی به منظور توسعه گردشگری در هفت روستای هدف گردشگری استان مصوب شده است.

به گزارش ایلنا، کریم حاجی زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: این تسهیلات به مبلغ 75 میلیون تومان برای هر روستا در اختیار دهیاران قرار می گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با یادآوری اختصاص تسهیلات به سه روستای کزج در خلخال،آلوارس در سرعین و کورعباسلو در نیر طی سال گذشته اضافه کرد: این اعتبار در اختیار دهیاری ها قرار می گیرد تا نسبت به تعریف پروژه های توسعه گردشگری روستا اقدام کنند.

 حاجی زاده با اشاره به تداوم این طرح در سال جاری اضافه کرد: امسال نیز اعطای تسهیلات به روستاهای اولتان از پارس آباد، ماجولان و اندبیل از خلخال، انار و موئیل از مشگین شهر، کنزق از سرعین و روستای قلعه برزند از گرمی مصوب شده و منتظر تخصیص آن هستیم.

وی متذکر شد: در ادامه بعد از تعریف پروژه ها، پروژه های ذکر شده در کمیته روستاهای هدف گردشگری با حضور نمایندگان دستگاه های متولی بررسی می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به ضرورت توسعه روستاهای هدف گردشگری تاکید و اضافه کرد: به ویژه با توجه به اهمیت امروز بوم گردی در زیرشاخه های گردشگری ضروری است توسعه روستاهای با قابلیت گردشگری با جدیت دنبال شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز