خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

آلودگی هوا در ایلام 20 برابر حد مجاز / زائران اربعین از ماسک استفاده کنند/ تعطیلی مدارس شیفت عصر

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۱۰۳

مدیر کل ستاد بحران ایلام از بحرانی بودن هوای استان ایلام خبرداد و گفت: میزان گردو غبار در این استان به 20 برابر حد مجاز رسیده و زائران اربعین که از مرز مهران می‌گذرند از ماسک استفاده کنند.

احمد کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: روز گذشته با ورود گرد و غبار از سوی کشور عراق به استان‌های غربی کشور و همچنین به استان ایلام میزان آلودگی هوا به 20 برابر حد مجاز رسیده است.

کرمی افزود: به دلیل شرایط بحرانی در این استان بلافاصله از سوی ستاد بحران این استان کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل شد و بر مبنای تصمیم گیری اعضای ستاد مدارس شهرستان‌های مهران و ایوان که میزان آلودگی در این دو شهرستان‌ به 20 برابر حد مجاز رسیده است  در دو نوبت صبح و بعدازظهر امروز در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

وی گفت: به دلیل بحرانی بودن هوای استان ایلام زائران اربعین که از مرز مهران در حال تردد هستند حتما از ماسک استفاده کنند.

مدیرکل ستاد بحران استان ایلام عنوان کرد: تمامی تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان برای هرگونه امدادرسانی به زائران عتبات عالیات در استان ایلام به صورت آماده‌باش درآمده‌اند.

کرمی تاکید کرد: بر اساس اعلام اداره هواشناسی در روزهای آینده در این استان بارش باران و کاهش دما را خواهیم داشت و زائران تقاضا داریم لباس گرم و چتر همراه خود داشته باشند و در محورهای این استان با احتیاط کامل تردد کرده و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

همچنین براساس اطلاعیه کمیته آلودگی هوا به دلیل افزایش گرد و غبار، امروز سه شنبه پیش دبستانی‌ها و مدارس در تمام مقاطع در شهرستان مهران در شیفت بعدازظهر نیز تعطیل اعلام می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز