خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی در جنگل‌های تالش گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۱۷۱

فرماندار تالش با اشاره به اینکه شدت باد از عصر دوشنبه با سرعت ٨٠ کیلومتر در ساعت آغاز شد عنوان کرد:خوشبختانه تاکنون مصدومی در اثر این باد شدید در شهرستان تالش نداشتیم.

به گزارش ایلنا از تالش، عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش در خصوص آسیب های ناشی از باد گرم شدیدی که عصر دوشنبه در تالش شروع به وزیدن کرد بیان داشت:بدون شک این باد‌ها سبب آسیب‌های زیرساختی می‌شود که با اطلاع رسانی که از قبل شده بود ادارات آمادگی های لازم در این زمینه را داشتند.

وی با اشاره به اینکه این باد موجب قطعی برق در برخی روستاها شد اظهار داشت:تعداد زیادی از قطعی ها ترمیم شد و مابقی هم در اسرع وقت رفع مشکل خواهد شد.

مهدوی در ادامه به قطعی آب در بعضی از روستاها اشاره کرد و اذعان داشت:پرسنل زحمت کش اداره آب شهرستان تالش این قطعی های برق را بوسیله ژنراتور روشن نگه داشتند و در تلاش هستند که مشکلات را برطرف کنند.

فرماندار تالش با تاکید بر اینکه همچنین با چند مورد آتش سوزی در جنگلها مواجه شدیم خاطرنشان کرد:تعدادی آتش سوزی در جنگلهای شهرستان تالش گزارش داده شد که با تلاش ماموران زحمت آتش نشانی مهار و رفع خطر شدند.

مهدوی با اشاره به اینکه شدت باد از عصر دوشنبه با سرعت ٨٠ کیلومتر در ساعت آغاز شد عنوان کرد:خوشبختانه تاکنون مصدومی در اثر این باد شدید در شهرستان تالش نداشته ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز