خبرگزاری کار ایران

فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان:

دانش رسانه‌ای راهکار مناسبی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۶۴۷

فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به ضرورت آشنایی با دانش رسانه ای گفت: این دانش تاثیر بسزایی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ‌علی آزادی، فرماندهی انتظامی استان زنجان امروز در افتتاحیه کارگاه آموزشی ارتقاء دانش رسانه‌ای فرماندهان و مدیران اظهار کرد: یکی از راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آشنایی با دانش رسانه ای است.

وی با یادآوری اینکه برگزاری چنین کارگاه هایی مهارت اجتماعی فرماندهان را در برقراری نظم و امنیت افزایش می دهد، خاطرنشان کرد: در عصر کنونی دانش رسانه ای و فضای مجازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مقام مسئول به نقش فضای‌مجازی در تفکرات، علایق و احساسات انسان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: اطلاعات عصر امروز از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار است.

سردار آزادی با بیان اینکه فضای مجازی بر عقاید و رفتار مخاطبین هم تاثیرگذار است، گفت: با دانش رسانه ای می‌توان آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی را پیشگیری کرد.

فرماندهی انتظامی‌استان زنجان با اشاره به اینکه 95 درصد از وقت انسان به جز در ساعات خواب صرف تعامل با دیگران می شود، افزود: مشارکت اجتماعی یک اصل جدانشدنی از بشر است.

سردار آزادی به روش‌های جمع‌آوری اطلاعات به صورت آشکار و پنهان اشاره کرد و گفت: در روش آشکار می‌توان از رسانه هاکمک گرفت.

هشتمین‌کارگاه ارتقاء دانش‌رسانه‌ای فرماندهان و مدیران با حضور هیات‌رئیسه و 65 نفر ازفرماندهان انتظامی، معاونان و روسای پلیس های تخصصی، یگان ویژه و روسای کلانتری استان و روسای راهور استان زنجان به مدت دو روز در زنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز