خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

استاندار جدید اردبیل در راستای توسعه استان تلاش کند

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۷۶۹

وزیر کشور گفت: استاندار جدید اردبیل در راستای توسعه استان تلاش کند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار با امام جمعه اردبیل با بیان اینکه طبق تصمیات دولت مقرر شد مجید خدابخش استاندار سابق اردبیل به آذربایجان‌شرقی برود، گفت: با توجه به سوابق اکبر بهنام‌جو در استان اردبیل، با اجماع وزارت کشور، نمایندگان و احزاب، وی به سمت استاندار اردبیل منصوب شد.

وی با بیان اینکه سوابقی که بهنام‌جو دارد به نظر می‌رسد جایگزین خوبی برای خدابخش باشد، افزود: امید می‌رود استاندار جدید فعالیت‌های استاندار سابق را ادامه داده و کارهای جدیدی شروع کند.

در ادامه آیت‌الله سیدحسن عاملی  با بیان اینکه استان اردبیل به خاطر محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌ها نیاز به توانمندی‌های مدیریتی خاصی دارد، گفت: قابلیت‌های خوب و بی‌نظیر در استان است که باید با مدیریت علمی و شایسته کرامت اهالی را تامین کنیم. 

وی با بیان اینکه استان اردبیل مثل یک خانواده واحد بوده و از تندروی‌ها در استان خبری نیست، افزود: همه احزاب و گروه‌ها در استان به فکر مصالح استان هستند. 

عاملی خاطرنشان کرد: استاندار جدید اردبیل هفت سال سابقه خوبی در استان دارد و هم‌اکنون با انتخاب وی نشاط خوبی در استان ایجاد شده و این نشان‌دهنده سابقه مخلصانه و با جرات وی در استان است. 

امام جمعه اردبیل ادامه داد: خدابخش چهار سال در استان مدیریت کرد و از تمام ظرفیت استان استفاده کرد و خوشنامی استان را ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز