خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی:

اقتصاد مقاومتی اولویت اول کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۷۷۰

وزیر کشور گفت: اقتصاد مقاومتی اولویت اول کشور است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل حق بزرگی گردن کشور دارد که باید در جایگاه و شأن اصلی خود قرار گیرد. از استاندار جدید خواسته‌ایم با برنامه‌ریزی دقیق و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان گامی جدی و عملی در مسیر توسعه آن بردارد.

وی با بیان اینکه در انتخاب استاندار اردبیل کار راحتی داشتیم چراکه سابقه اکبر بهنام‌جو در معاونت عمرانی استانداری اردبیل در سال‌های گذشته سبب شده بود مجمع نمایندگان استان اجماعی را روی این گزینه داشته باشند، خاطرنشان کرد: جالب است در کشور 600 نفر برای استاندار شدن رزومه داده بودند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه امیدواریم دنبال این انتخاب شایسته عملکرد مطلوبی را نیز از استاندار جدید شاهد باشیم، اضافه کرد: عملکرد استاندار قبلی زمینه خوبی را فراهم کرده تا استاندار جدید اردبیل نیز بتواند در راستای تحقق برنامه ریزی ها و رسیدن به اهداف خود بیشتر تلاش کند.

وزیر کشور به موضوع اقتصاد مقاومتی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: ما کماکان اولویت یک کشور را تحقق اقتصاد مقاومتی می‌دانیم و بر این باوریم باید این اصل مهم و ضروری و خدشه ناپذیر در کشور در همه ابعاد امنیتی، تاریخی، سیاسی و اجتماعی تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز