خبرگزاری کار ایران

با حضور گسترده اصحاب رسانه؛

پیکر سرپرست خبرگزاری ایلنای مازندران در خاک آرام گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۱۱۱

پیکر زنده یادفرامرز درخشنده سرپرست خبرگزاری ایلنای مازندران پیش از ظهر امروز جمعه- 12 آبان ماه جاری -تشییع و در خاک آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازساری، با حضورشماری از شخصیت های فرهنگی ، اجتماعی،  اصحاب رسانه مازندران، مسئولان استانی و شهرستانی، جامعه کارگری و اقشار مختلف مردم پیکر زنده یاد فرامرز درخشنده پیش‌کسوت خبر و رسانه از مسجد جامع ساری بر دوش اهالی رسانه تشییع و در آرمگاه ملامجدالدین ساری به خاک سپرده شد.

مرحوم درخشنده در زمان حضور و فعالیتش در عرصه روزنامه‌نگاری در مازندران به عنوان سرپرست خبرگزاری ایلنا ، سرپرست روزنامه کار و کارگر در این استان فعالیت داشت .

وی که در هیات اجرایی خانه کارگر مازندران عضویت داشت در جلسات و نشست های کارگری همواره مدافع حقوق کارگران این استان بود .

مرحوم درخشنده از چهار سال قبل با وجود ابتلا به بیماری سرطان هیچگاه از کار و فعالیت در عرصه رسانه دست نکشید و همیشه پای ثابت جلسات و برنامه های خبری استان بود و تا آخرین لحظات زندگیش ، عاشقانه برای ادای وظیفه اش به عنوان یک رسانه ای قلم خود را پایین نگذاشت و کار کرد .

اهالی رسانه مازندران ، مرحوم درخشنده را بخاطر نوشته های ماندگارش با عناوین اینجا مازندران؛ استان فقر پنهان! ، چه زمانی چک در وجه کارگران کشیده می‌شود؟ قانون کار ودغدغه‌های جامعه کارگری،بیکاری در مازندران را ببینید،در مازندران ساز‌ها نا‌کوک است!،سقف سازان بی سقف،از مازندران درست بگوییم نه درشت! و... هیچگاه فراموش نخواهند کرد./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز