خبرگزاری کار ایران

با انتشار بیانیه ای صورت گرفت؛

پیام تسلیت جبهه اصلاحات آذربایجان غربی به مناسبت شهادت مرزبانان ایرانی

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۲۷۸

جبهه اصلاحات آذربایجان غربی در پی شهادت مرزبانان ایرانی بدست تروریست های پژاک بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، شورای هماهنگی‌جبهه اصلاحات استان آذربایجان غربی در پی شهادت جانسوز مرزبانان ایرانی که شب گذشته در چالدران توسط نیروهای تروریستی پژاک رخ داد، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدامی تروریستی به دست تروریست‌های از خدا بی خبر در منطقه مرزی چالدران، ملت ایران و بخصوص مردم آذربایجان را داغدار کرد. ملت قدرشناس ایران همواره از مرزبانان غیور و فداکار خود که در راه تأمین امنیت و آرامش هموطنان شان از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند با بزرگی و افتخار یاد خواهد کرد.

گروهک‌های تروریستی بخصوص پژاک به هیچ عنوان نخواهند توانست با انجام این دست از اقدامات ضد انسانی و خائنانه در عزم استوارمردم بزرگ ایران و آذربایجان در مبارزه با تروریسم خللی وارد کنند .

 بدون تردید مرتکبین این جنایت غیر انسانی و نفرت انگیزبه دست سربازان برومند ایران اسلامی به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آستان آذربایجانغربی ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به خانواده های داغدار این عزیزان، همرزمان آنها در نیروی انتظامی و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز