خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

زنگ استکبارستیزی در مدارس زنجان به صدا درآمد

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۴۹۲

زنگ استکبارستیزی امروز ۱۳ آبان با حضور استاندار زنجان و جمعی از مسئولان در آموزشگاه غدیر ناحیه دو به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان در این مراسم اظهار کرد: اقتدار ایران اسلامی مدیون خون هزاران شهید گلگون کفن است.

وی از روز 13 آبان به عنوان نماد استکبارستیزی یاد کرد و ادامه داد: سفارت آمریکا در ایران به اهرمی برای تضعیف انقلاب تبدیل شده بود که به همت دانشجویان این لانه جاسوسی تسخیر شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه 13 آبان پیام استکبارستیزی را به گوش همه جهانیان می رساند، ادامه داد: در 13 آبان سال 57 دستور حمله به دانش آموزان صادر شد.

درویش امیری با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا فردی غیرمتعادل است که به قوانین بین المللی بی اعتنایی می‌کند، گفت: برجام نشان داد که ایران همچنان به حقوق بین المللی پایدار است.

وی خطاب به دانش آموزان خواستار حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان شد تا به جهانیان نشان دهد ایران همچنان در مقابل ظلم و استکبار ایستاده است.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر به رسمیت شناخته شدن حثوث دانش آموزان گفت: دانش آموزان باید در اداره امور مدرسه با مربیان مشارکت داشته باشند.

مرتضی تمجیدی خاطرنشان کرد: دانش آموزان نیازمند محیطی شاد در مدرسه هستند چرا که دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند و باید برای آن روزها تربیت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز