خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی‌کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

درگیری پلیس برای دستگیری قاچاقچی‌ موادمخدر در یاسوج/حادثه کشته نداشت

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۵۳۳

فرمانده نیروی انتظامی کهکیلویه و بویراحمد گفت: در پی درگیری مسلحانه نیروی انتظامی با یکی از قاچاقچیان در یاسوج تاکنون کسی کشته نشده است.

 سردار مهدی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج، با بیان این مطلب تاکید کرد: در درگیری نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد با یکی از قاچاقچیان موادمخدر کسی تاکنون کشته‌نشده و آنچه که در فضای مجازی و بین مردم شایعه شده که یک نفر در این درگیری کشته شده است،صحت ندارد.

انصاری افزود: ساعاتی پیش بر اساس گزارش‌های واصله و دستور دستگاه قضایی استان مبنی بر تفتیش منزل یکی از قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر در یاسوج ماموران نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد به منزل این فرد قاچاقچی واقع در منطقه اکبرآباد یاسوج مراجعه و وی را دستگیر کردند.

وی افزود: در زمانی که این فرد قاچاقچی توسط ماموران نیروی انتظامی به سمت کلانتری در حال عزیمت بود تعدادی از دوستان و اقوام وی با پرتاب‌سنگ و چوب در تلاش بودند که این فرد قاچاقچی و فروشنده موادمخدر باسابقه را فراری دهند که با دفاع به موقع نیروی انتظامی و همچنین یکی از نیروهای افتخاری پلیس که از نیروهای بسیجی این شهرستان محسوب می‌شود، مواجه شدند.

فرمانده نیروی انتظامی کهکیلویه و بویراحمد با تشریح اتفاقات رخ داده در این درگیری اظهار داشت: شدت درگیری به حدی سخت شد که ماموران نیروی انتظامی مجبور به شلیک گلوله‌های هوایی کرده تا بتوانند این قاچاقچی سابقه‌دار را به کلانتری بیاورند اما متاسفانه نیروی پلیس افتخاری به شدت از سوی دوستان و اقوام خانواده این سابقه‌دار مورد ضرب و شتم قرار گرفت که اکنون در بیمارستان یاسوج بستری است.

انصاری گفت: شدت جراحات وارده به پلیس افتخاری و یکی از ماموران نیروی انتظامی بالا است اما تاکنون کسی کشته نشده است.

وی تاکید کرد که هم اکنون در منطقه اکبرآباد یاسوج آرامش برقرار است و هیچ‌گونه مشکل امنیتی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز