خبرگزاری کار ایران

با دعوت استاندار انجام شد؛

بازدید هیئت اقتصادی آلمانی از واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۲۷

به دعوت استاندار آذربایجان‌غربی یک هیئت تجاری آلمان با سفر به شهر ارومیه از توانمندی‌های صنعتی این استان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، با دعوت محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی یک هیات تجاری آلمان با سفر به آذربایجان‌غربی از واحدهای صنعتی و تولیدی این استان از جمله واحد تولید مارال صنعت، شیر و پاستوریزه پگاه، فولاد ارومیه، پاکدیس و چند واحد سردخانه بازدید و از نزدیک با قابلیت‌های و پتانسیل‌های واحدهای تولیدی استان آشنا شدند.

بررسی توانمندی‌های اقتصادی آذربایجان غربی به ویژه کارخانه‌های کنسانتره ارومیه برنامه‌های این هیات تجاری و اقتصادی است‌.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این بازدیدها  ظرفیت ها و پتانسیل‌های استان در حوزه‌های مختلف را عنوان کرد.

قرار است این هیات فردا نیز از تعدادی از واحدهای تولید استان بازدید  و در جلسه‌ای با اتاق بازرگانی و همچنین در جلسه‌ای با مدیران حوزه صنعت تجارت و کشاورزی استان راهکارهای و نحوه حضور سرمایه گذاران کشور آلمان در استان را بررسی کنند.

گفتنی است، این افراد نمایندگانی از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کمپانی و شرکت اقتصادی آلمانی و عضو شورای اقتصادی آلمان هستند که با حضور در آذربایجان‌غربی زمینه حضور فعالان اقتصادی و تجاری کشور آلمان را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز