خبرگزاری کار ایران

رضا رحمانی مطرح کرد:

تزریق اعتبار برای چرخش اقتصاد البرز

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۰۷۶

قائم‌‌مقام وزیر صنعت از اختصاص 16 هزار میلیارد تومان در توسعه واحدهای صنعت، معدن و کشاورزی استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا رحمانی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که عصر امروز برگزار شد، گفت: 16 هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح رونق تولید سال پیش اختصاص یافت که این اعتبار صرف هزینه‌های توسعه بخش صنعت و کشاورزی در نظر گرفته شد. 

وی ادامه داد: برای 10 هزار واحد تولید و گردشگری، 20 هزار میلیارد تومان اعتبار مشخص شده در نظر گرفته‌ شده است.

 رحمانی برای اعتبار بهسازی واحدهای کوچک‌تر از مبلغ 10 هزار میلیاردی خبر داد و تصریح کرد: انتظار دولت رفع تمام مشکلات پیش روی تولید نیست لذا هدف دولت در تخصیص اعتبار، اشتباه نیست.

وی راه‌اندازی واحدهای غیرفعال را دارای اهمیت دانست و بیان کرد: دولت با توجه به مصوبات کارگروه و توافق صورت گرفته با بانک‌مرکزی به استان‌ها اختیار داده و وزارت صنعت پیگیر آن است.

رحمانی با عنوان اینکه در بخش صنعت 50 هزار شغل در نظر گرفته شده، ادامه داد: سال 95 طرح رونق در بخش صنعت، بیش از 2425 بنگاه، افزایش اشتغال ثبت شده است.

وی طرح رونق تولید را تنها یکی از 44 طرح اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: استان البرز در  تولید کشور 20هزار میلیارد تومان سهم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز