خبرگزاری کار ایران

در شانزدهمین جلسه سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی مطرح شد؛

شرایط کشور پس‌ از برجام تغییرات مثبت داشت

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۲۷۹

استاندار آذربایجان غربی گفت: درآمد یک هزار و ۲۰۰ میلیارد دلاری دولت نهم و دهم فرجامی جز رشد منفی اقتصاد نداشت.

به گزارش ایلنا،محمد مهدی شهریاری در شانزدهمین جلسه خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی که با حضور سرمایه گذارانی از آلمان برگزار شد، افزود: درآمد یکهزار و ۲۰۰ میلیارد دلاری دولت نهم و دهم از محل فروش نفت و صنایع پتروشیمی می توانست جهشی در توسعه اقتصادی ایجاد کند اما متاسفانه فرجامی جز تورم و رشد منفی اقتصادی نداشت.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید، افزود: شرایط کشور پس‌ از برجام دچار تغییر مثبت شده است و باید از این فرصت برای توسعه کشور بیش از پیش استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر مشکلات بانکی در حوزه بین الملل رفع شود، مانعی برای توسعه کشور نخواهیم داشت، ادامه داد: شرکت های آلمانی آماده سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون یوریی در ایران هستند و امید است مسیر این سرمایه گذاری هرچه سریع تر هموار شود.

وی آذربایجان غربی را دارای پتانسیل های اقتصادی کم نظیر در حوزه های صنایع، معادن و گردشگری عنوان کرد و گفت: به مردم این قول را می دهم که برای افزایش ثروت، رفاع اجتماعی و اشتغال زایی تمام تلاش خودم را به کار بگیرم.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا با تعامل و همکاری مدیران بخش خصوصی و نمایندگان استان زمینه رشد، توسعه و افزایش ثروت در آذربایجان غربی را بیش از پیش فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز