خبرگزاری کار ایران

علی پیام خبر داد:

کنگره ملی بزرگداشت شهدای آذربایجان غربی 9 آذرماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۵۱۴

مسئول کمیته ایثارگران کنگره ملی بزرگداشت 12000 شهید آذربایجان غربی گفت: اجلاس ایثارگران در قالب برنامه‌های کنگره ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی 9 آذرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش‌ایلنا از ارومیه، علی پیام مسئول کمیته ایثارگران کنگره ملی بزرگداشت 12000 شهید استان و مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: این همایش در قالب کنگره ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی پنج اجلاس برگزار خواهد شد، که یکی از آن‌ها اجلاس ایثارگران است که ۹ آذرماه امسال به همت ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی برگزار و اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام گرفتن است .

پیام ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء گفت :شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و همه وظیفه داریم که از آرمان ها و دستاوردهای شهدا به نحو شایسته پاسداری کنیم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگری های آنها به نسل جدید منتقل شودکه برگزاری کنگره های شهدا یکی از بهترین و موثرترین راه ها برای زنده نگه داشتن یاد شهدا است.

وی هدف از برگزاری این اجلاس را تجلیل از ایثارگران، جانبازان و خانواده آن‌ها عنوان کرد و افزود: این رویداد فرهنگی با حضور همه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار خواهد شد.

وی افزود: وصیت‌نامه، دست‌نوشته، فیلم، عکس و تجهیزات انفرادی شهدا جمع‌آوری شده و در این نمایشگاه در معرض دید گذاشته خواهد شد.

گفتنی است اجلاس پیشمرگان مسلمان  کرد و عشایر استان به همت ستاد برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی دهم آبان ماه امسال در مهاباد برگزار و 4 اجلاس دیگر در قالب اجلاس (ایثارگران، روحانیت، فرهنگ و آموزش و بانوان) آذر ماه امسال برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز