خبرگزاری کار ایران

فرماندار ثلاث باباجانی به ایلنا خبر داد:

13هزار خانوار در ثلاث باباجانی آواره شده‌اند/تنها 1600 تخته چادر دریافت کرده‌ایم/ نیاز ضروری به وسایل گرمایشی

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۰۶۶

فرماندار ثلاث باباجانی با انتقاد از وضعیت امدادرسانی به مردم این منطقه گفت: با وجود 13 هزار خانواری که بر اثر زلزله خانه و کاشانه خود را از دست داده اند و آواره شده اند، تاکنون تنها 1600 تخته چادر برای اسکان آنها دریافت کرده‌ایم.

علی اکبر اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب اظهار داشت: بر اثر زلزله شامگاه یکشنبه در غرب کشور به مرکزیت بخش ازگله کرمانشاه، شهرستان ثلاث باباجانی نیز دچار خسارت های مالی و جانی سنگینی شد.

اکبری افزود: در این حادثه دلخراش 15 نفر کشته و 56 نفر زخمی شدند که با وجود گذشت 3 روز هنوز امدادرسانی مناسبی را دریافت نکرده اند.

وی گفت: 13 هزار خانوار بر اثر زلزله در این شهرستان آواره شده اند و با وجود تمامی کمبودها تاکنون تنها 1600 تخته چادر از طرق گروه های امدادی به دست ما رسیده است.

فرماندار ثلاث باباجانی ادامه داد: مردم حادثه دیده شهرستان باباجانی بدلیل سرمای هوا به چادر، پتو و وسایل گرمایشی نیاز مبرم دارند.

وی افزود: آب، برق و گاز این شهرستان در همان ساعت های اولیه وصل شده است.

اکبری در پایان عنوان کرد: کار آواربرداری در این شهرستان انجام شده و هیچ گونه جسدی در زیر آوار وجود ندارد و از امروز کار آواربرداری سنگین آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز