خبرگزاری کار ایران

سید موسی خادمی خبر داد:

پرداخت 2180 میلیارد تسهیلات به واحدهای تولیدی لرستان از سال 96 تاکنون

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۴۹۱

استاندار لرستان گفت: از سال 96 تاکنون چهار هزار و 70 میلیارد ریال طرح در استان لرستان معرفی شده که ٢ هزار و 180 میلیارد ریال در قالب تسهیلات به واحدهای تولیدی این استان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، سید موسی خادمی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان در سالن جلسات استانداری با مناسب خواندن این میزان از پرداختی به واحدهای تولیدی لرستان افزود: از نظر پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در بین استان ‌های کشور رتبه قابل توجهی داریم اما هنوز مشکلات زیادی در واحدهای تولیدی استان وجود دارد که باید رفع شوند. سیستم بانکی محدودیت‌هایی دارد و در این جلسات باید برای نزدیک تر شدن نظرات بخش خصوصی و بانک ها تلاش کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه 51 درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در هفت ماه نخست امسال اجرایی شده، افزود: در این مدت 118 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در لرستان برگزار شده که 51 درصد از 489 مصوبه این جلسات اجرا شده اند. دیگر مصوبات این جلسات نیز در دست اجرا است که برخی از آنها ایراداتی دارند که باید اصلاح شوند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز گفت: 72 طرح با مبلغ ٥٠٦ میلیاردو ٣٢٠میلیون ریال انباشت طرح ‌های معرفی شده به بانک در استان لرستان وجود دارد.

مسعود رضا افزود: همچنین تعداد طرح‌‌های ورودی به بانک‌های لرستان برای پرداخت تسهیلات رونق تولید 483 طرح با مبلغ ٧ هزارو ٩١ میلیاردو ٢٩٠ میلیارد ریال بوده و تاکنون 51 طرح با ٢هزارو ١٧٢میلیاردو ٥٦٠ میلیون ریال عقد قرار داد شده که از این تعداد 28 طرح صنعتی و 23 طرح در بخش کشاورزی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ٢هزارو ٩٥٠ میلیارد ریال تا تاریخ 24 آبانماه امسال تسهیلات پرداخت شده، افزود: ٢هزارو ١٧٠ میلیارد ریال پرداختی داشته‌ایم و امسال ٢٠٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای کشور در نظر گرفته شده که تاکنون 9.9 درصد پرداخت شده که از این میزان 11.4 درصد تسهیلات پرداختی کشور مربوط به لرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز