خبرگزاری کار ایران

روز گذشته رخ داد؛

شهادت سرباز کلانتری شازند در حین عملیات مبارزه با قاچاقچیان

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۵۳۷

سرباز وظیفه کلانتری 12 شهرستان شازند در حین عملیات مبارزه با قاچاقچیان کالا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایلنا، ساعت 5 صبح دیروز یکی از یگان‌های انتظامی گزارشی از عدم توجه به ایست پلیس و متواری شدن دو دستگاه خودرو به مرکز فرماندهی و کنترل شهرستان شازند اعلام می‌کند و بلافاصله موضوع به تمامی تیم های گشت انتظامی اعلام می‌شود.

با اعلام این خبر، بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی برای توقیف این خودرو‌ها آغاز شد و تیم گشت انتظامی کلانتری 12 شهرستان شازند  با قرار دادن علایم ایست و بازرسی و تجهیزات لازم در یکی از محورهای مواصلاتی مستقر می‌شود.
 
در همان لحظات ابتدایی استقرار این تیم گشت انتظامی، یکی از خودروهایی که تحت تعقیب پلیس قرار داشت با سرعت بالایی به سرباز وظیفه “امین سربندی” برخورد می‌کند که متاسفانه سرباز وظیفه به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.
 
با برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس هر دو دستگاه خودرو که حامل کالای قاچاق بودند، شناسایی و متوقف شدند و یکی از سرنشینان خودروها دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان همچنان ادامه دارد.
 
سرباز شهید امین سربندی جوانی 23 ساله و اهل و ساکن شهرستان شازند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز