خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

یک میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان کشف شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۶۴۰

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف یک میلیارد ریالی کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، "حیدر عباس زاده" با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، ماموران انتظامی هنگام کنترل محور های مواصلاتی در محور "دیلم _ زیدون"  یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور دو هزار و 280 ثوب البسه زنانه قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

عباس زاده افزود: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه ضمن توقیف یک خودروسواری پژو 405، یک نفر دستگیر و به مرجع قانونی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال"، طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای سوداگران اقتصادی نا امن است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز