خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل مطرح کرد:

حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۱۰۰

استاندار اردبیل گفت: از طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان در راستای جذب بیشتر گردشگران و توسعه اقتصادی منطقه حمایت می شود.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از طرح های عمرانی و واحدهای صنعتی و تولیدی نیر به پتانسیل و قابلیت های بی نظیر این شهرستان اشاره کرد و افزود: علاوه بر این که باید توجه ویژه به بخش گردشگری نیر شود لازم است طرح جامع منطقه گردشگری بولاغلار بازنگری و طرح گردشگری محور قینرجه نیز ساماندهی شود.

وی بیان کرد: زمانی می‌توان گفت که طرح بولاغلار نیر موفق بوده که هتل این منطقه تکمیل شود و مسافران اقامت‌ های چند روزه در این منطقه داشته باشند.

بهنام‌جو اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان نیر در حوزه جذب گردشگر و سرمایه‌گذاری‌‌هایی که از گذشته در آن وجود داشته این منطقه در زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری مورد حمایت ویژه قرار می‌ گیرد.

وی گفت: برخی قراردادهایی که از سال های گذشته در این منطقه منعقد شده و زمان انجام آن به اتمام رسیده از نظر ما باطل است زیرا نباید اجازه دهیم تا مناطق مستعد برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری بلااستفاده و در اختیار افرادی که قصد سرمایه‌ گذاری ندارند قرار گیرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مشکلات سرمایه‌ گذاران در حوزه تسهیلات نیز مورد بررسی قرار گرفته و امیدواریم با برنامه‌ ریزی ‌های انجام شده در آینده نزدیک رفع شود.

وی همچنین گفت: شهرک آب و مشکلات سرمایه‌گذاری در این منطقه تا 2 هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد و طرح جامعی نیز برای منطقه بولاغلار تهیه و در اختیار سرمایه‌ گذاران قرار خواهد گرفت.

بهنام جو به طرح فاضلاب نیر اشاره کرد و افزود: این طرح یک پروژه عظیم است که تاکنون 120 میلیارد ریال توسط دولت برای خط انتقال و تصفیه خانه هزینه شده و باید در سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه فروش انشعاب فاضلاب به مردم باید آغاز شود، تشریح کرد: این امر ملزم به مشارکت مردم برای خرید انشعاب فاضلاب و همکاری شورای شهر و شهرداری نیر است.

استاندار اردبیل همچنین در بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر بیان کرد: شهرک های صنعتی باید قرادادهایی را که به اجرا درنیامده تعیین تکلیف کرده و واگذاری های ناموفق را ابطال کند تا این فرصت ها در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار بگیرد.

وی همچنین متذکر شد: لیست واحدهایی که متقاضی ارائه تسهیلات هستند باید مشخص شود تا مشکلات این واحدهای تولیدی نیز حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز