خبرگزاری کار ایران

در نشست اعضای شورای شهر طبس مطرح شد؛

بدهی بیش از 4 میلیارد ریالی شهرداری طبس به شرکت توزیع برق

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۸۹۸

شهرداری طبس بابت قبوض برق خود مبلغ چهار میلیارد و 510 میلیون ریال به شرکت توزیع برق طبس بدهکار است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، در دیدار اعضای شورای‌اسلامی شهر طبس و رئیس‌اداره برق این شهرستان که مسئولان امور مالی و تاسیسات شهری شهرداری نیز حضور داشتند، پس از گفت‌وگو و تبادل نظر مقرر شد بدهی 451 میلیون تومانی قبوض برق شهرداری تا به امروز، هر چه سریعتر پرداخت شده تا از  قطع شدن برق شهرداری طبس جلوگیری شود.
 
در ادامه در خصوص گسترش نیروگاه‌های خورشیدی چه در سطح خانگی و چه در سطح نیروگاه‌های بزرگ تولید انرژی پاک با توجه به مساعد بودن بستر تولید این انرژی در شهرستان طبس مذاکره شده و قرار است شهروندان طبسی برای سرمایه‌گذاری از این فرصت استفاده کنند.
 
همچنین جهت ایجاد پست برق شهرک صنعتی طبس و بخش دیهوک مقرر شد پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت پذیرد.
 
 در این جلسه در خصوص روشنایی بلوار شهدای‌گمنام حدفاصل میدان معلم و دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی امام علی(ع) در جهت امنیت دانشجویان با توجه به تردد خودروها با سرعت بالا بحث شد که رئیس اداره برق طبس نیز قول همکاری داد.
 
 شاخه زنی درختان مزاحم شبکه برق نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود که اعضای شورای اسلامی شهر طبس بر هماهنگی اداره برق در این خصوص با شهرداری و نهایت دقت  و پرهیز از آسیب اضافی به درختان تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز