خبرگزاری کار ایران

توسط سرپرست روابط عمومی استانداری اعلام شد؛

دعوت از صاحب‌نظران جهت ارائه برنامه‌های کاربردی به روابط عمومی استانداری ایلام

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۵۷۲

سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام از صاحب‌نظران دعوت کرد برنامه‌های کاربردی متناسب با مزیت‌های استان را به این اداره‌ کل ارائه کنند.

به گزارش ایلنا، یونس آزادی ضمن دعوت از صاحب‌نظران، نخبگان، فعالان سیاسی و اجتماعی، تشکل‌های سیاسی و مردم‌نهاد جهت ارائه برنامه‌های کاربردی متناسب با مزیت‌های نسبی استان گفت: مدیریت ارشد استان از برنامه‌های قابل اجرای متناسب با الگوهای جدید توسعه و پتانسیل‌های استان استقبال می‌کند.

وی افزود: استان ایلام سرشار از پتانسیل‌ها و استعدادهای لازم جهت دستیابی به توسعه است که تاکنون چندان مورد استفاده قرار نگرفته و باید با تدوین طرح‌ها و برنامه‌های دانش بنیان آنها را در جهت توسعه استان به کار گرفت.

سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام نفت و گاز، کشاورزی و دامداری، مرز با کشور عراق، گردشگری و صنایع تبدیلی را بخشی از پتانسیل‌های استان برشمرد که لازم است با نگاه کارشناسی و علمی مورد توجه قرار گیرند.

آزادی نقش اصحاب رسانه در زمینه معرفی پتانسیل‌های استان را بسیار مهم توصیف و از خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواست با انجام نشست‌های تخصصی با صاحب‌نظران، راهکارهای لازم در زمینه استفاده از استعدادهای استان جهت نیل به توسعه را ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز