خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع ملی سازمان های مردم نهاد آذربایجان غربی:

تشکیل مجمع ملی جوانان زمینه‌ساز پرورش مدیران آینده کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۵۷۳

عضو مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان غربی گفت: جوانان کشور ایران اسلامی امروز پشتوانه‌های عظیم و ذخایر آینده نظام هستند.

به گزارش ایلنا، رضا مصطفی‌نژاد عضو مجمع ملی سازمان‌های مردم‌نهاد آذربایجان غربی ضمن تاکید ویژه مسئولان برای استفاده از پتانسیل جوانان در عرصه‌های مدیریتی کشور تاکید کرد و گفت: جوانان کشور ایران اسلامی امروز پشتوانه‌های عظیم و ذخایر آینده نظام هستند و باید به این ذخایر توجه بسیار ویژه‌ای داشت.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای جوانان حوزه‌های مختلفی را شامل می‌شود که با جایگاه و نقش اجتماعی، علایق و توانایی‌‌های آنها مرتبط است و باید متناسب با شناخت علمی از وضعیت آن‌ها سیاستگذاری‌های نوینی ترسیم کرد.

عضو مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد آذربایجان غربی با اشاره بر استفاده دولت‌ها از همه ظرفیت منابع انسانی در کشور اظهار داشت: نباید فراموش کرد که امروزه، منابع انسانی بیش از هر زمان مورد توجه قرارگرفته است و از آن به عنوان سرمایه انسانی یاد می‌شود که محور اصلی توسعه جوامع هستند، بالطبع تامین نیازهای جوانان و حل مسایل و مشکلات آنها ضرورتی غیرقابل انکار است.

مصطفی‌نژاد ادامه داد: بحث اشتغال و ازدواج جوانان نیز از مسایل مهم کشورمان است. اگر مشکل بیکاری جوانان ما برطرف بشود ما مطمئن هستیم که آمار بعضی از مشکلات مهم پایین خواهد آمد و جوانان با تشکیل زندگی پرانرژی و با علاقه برای پیشرفت در زمینه‌های علمی و فرهنگی کشور تلاش خواهند کرد. 

وی یادآور شد: مجمع ملی جوانان که در حال تشکیل است پتانسیل بزرگ و خوبی بوده تا در کنار مسئولان برای خدمت‌رسانی به جوانان حاضر شده و کار کرد، همچنین مجملع ملی جوانان بدون شک می‌تواند با تشکیل در کل کشور زمینه‌ساز پرورش مدیران کارآمد برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز