خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار هشتمین نمایشگاه کشاورزی قزوین از امروز

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۶۳۶

هشتمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها،آبیاری،آبرسانی،صنایع و ماشین آلات کشاورزی قزوین از امروز به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

هشتمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده‌ها ،آبیاری،آبرسانی،صنایع و ماشین آلات کشاورزی قزوین امروز و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

هادی طاهرخانی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در گفتگو با ایلنا ضمن اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با حضور بیش از 60 مشارکت کننده از 9 استان کشور در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع برگزار می‌شود.

وی افزود: توجه به صنعت کشاورزی و تولید ادوات و ابزارآلات مدرن مربوط به آن در جهت بهینه سازی بهره وری از عرصه های کشاورزی همواره یکی از ابزارهای مهم و هدایتگر یک جامعه به سمت تعالی و خودکفایی اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین تصریح کرد: بهره‌گیری از فن آوری‌های برتر نقش مهمی را در راستای تولیدات محصولات کشاورزی دارد که در این میان برگزاری نمایشگاه ها به منظور به کارگیری استراتژی های نوین بازاریابی و تلاش مستمر در جهت شناسایی مشتریان در بازارهای مختلف نقش موثری داشته و در جهت آشنا نمودن متخصصان ،جامعه مهندسی و آحاد مردم با آخرین تکنولوژی های روز این صنعت نقش مهمی را ایفا می‌کند

وی اضافه کرد: ایجاد فضای رقابتی به منظور ورود به بازارهای جدید، ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان، اخذ سفارش از مشتریان، گسترش کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی و تبادل اطلاعات و تجربیات از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

طاهرخانی در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)،جنب صدا و سیما از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز