خبرگزاری کار ایران

دبیری به ایلنا خبر داد:

اعزام تیم ملی فیرزبی ایران به مسابقات جهانی برای اولین بار

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۰۸۴

رئیس انجمن فریزبی استان آذربایجان‌غربی گفت: ورزش فریزبی در ارومیه هیچ‌گونه حمایتی نمی‌شود.

میلاد دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از دعوت‌شدن سه ملی‌پوش فیرزبی استان آذربایجان‌غربی به تیم ملی گفت: کمیته فریزبی استان توانست ۹ بازیکن در مسابقات قهرمانی کشور به اردوهای تیم ملی معرفی کند.

دبیری افزود: بعد از اردوهای انتخابی تیم ملی فریزبی که در شهرهای تهران، اصفهان برگزار شد، سه نفر از بازیکنان استان آذربایجان‌غربی به عضویت تیم ملی برای مسابقات دهه فجر امسال که در جزیره کیش با حضور کشورهای مختلف برگزار خواهد شد، در آمدند.

عضو کادر فنی تیم ملی فریزبی با گلایه از مشکلات این ورزش در کشور افزود: متاسفانه عدم وجود فدراسیون ورزش فریزبی در ایران باعث کندی عضویت این ورزش در فدراسیون جهانی این رشته شده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش وزشکاران این رشته در ایران این است با برگزاری مسابقات فریزبی در دهه فجر امسال در جزیره کیش و تائید عضویت فریزبی ایران در فدراسیون جهانی برای اولین بار بتوانیم در مسابقات جهانی فریزبی اسپانیا شرکت کنیم.

دبیری در پایان با انتقاد از حمایت نکردن مسئولان شهرستانی از ورزش فریزبی گفت: از ورزش فریزبی در مرکز استان هیچ‌گونه حمایت مادی ومعنوی نمی‌شود و تنها حمایت محدود از هیات ورزش‌های همگانی استان آذربایجان‌غربی در میزبانی قهرمانی کشور شاهد بودیم که توانستیم با امکانات محدودی در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت نفرات زیادی در این رشته به تیم ملی معرفی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز