خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار ایلام بر ابلاغ هر چه سریع‌تر اعتبار اشتغال روستاییان

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۴۸۴

استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ابلاغ هر چه سریع‌تر اعتبار اشتغال روستاییان و شهرهای زیر 10 هزار نفر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: در استان ایلام از برنامه‌های اشتغال‌زایی این وزارت‌خانه تمام‌قد حمایت می‌کنیم چون متاسفانه با وجود پتانسیل‌های اقتصادی بالا است و اشتغال‌آفرینی می‌تواند بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

وی گفت: فعالیت این وزارت‌خانه با اقتصاد مقاومتی ارتباطی تنگاتنگ دارد و خوشبختانه این مقوله در استان نهادینه شده و کارهای خوبی انجام گرفته است اما جا برای کار هم فراوان است.

استاندار ایلام با اشاره به تصویب قانون اشتغال روستاییان و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر اظهار کرد: امیدواریم با ابلاغ هر چه زودتر این اعتبارات شاهد حل برخی مشکلات باشیم.

سلیمانی با اشاره به برنامه‌ی حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی با همکاری این وزارت‌خانه و نقش‌آفرینی جهاددانشگاهی در این زمینه، گفت: همه باید کمک کنند تا این طرح به خوبی اجرا شود.

سیدحمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم اظهار کرد: امیدواریم طرح‌های در دست اجرای وزارت‌خانه به ایجاد اشتغال پایدار بینجامد و به سرنوشت بنگاه‌های زودبازده تبدیل نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز