خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

فعال‌کردن گردشگری زمستانی جزو اولویت‌های توسعه گردشگری استان است

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۵۶۱

استاندار اردبیل گفت: فعال کردن گردشگری زمستانی استان اردبیل جزو اولویت‌های اول توسعه صنعت گردشگری است.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در بازدید از پروژه‌های عمرانی ، گردشگری و خدماتی فعال و راکد مانده شهرستان سرعین گفت: گردشگری در استان اردبیل در حال حاضر فصلی است و فقط در فصل تابستان شاهد حضور گردشگران در این استان هستیم.

وی افزود: برای توسعه صنعت گردشگری استان اردبیل می‌بایست گردشگری زمستانی استان اردبیل را فعال کنیم، که یکی از راه‌های آن توجه ویژه به ورزش‌های زمستانی است که شهرستان‌های مشکین شهر ، خلخال نیز همپای با شهرستان سرعین که دارای استعدادهای قابل توجهی در حوزه ورزش و تفریحات زمستانی دارند باید فعال شوند.

بهنام جو خاطرنشان کرد: حمایت از بخش خصوصی در جهت راه اندازی پیست‌های اسکی دیگر در مناطق مستعد می‌تواند سرعت بیشتری به رونق گردشگری در فصل زمستان دهد و در همین راستا پیست اسکی آلوارس که دارای سابقه فعالیت در این حوزه است و با حمایت های لازم در فاز دوم اقدام به ساخت تلکابین و امکانات رفاهی و اقامتی انجام خواهد داد.

استاندار اردبیل ساخت مجموعه های آبدرمانی جدید را منوط به کاربری جدید عنوان کرد و افزود: پتانسیل پزشکی آبدرمانی به معنای واقعی تا کنون انجام نگردیده است و در همین راستا برنامه ریزی کاملی را جهت آموزش پزشکان و استقرار آنها در آبهای معدنی و استفاده از ظرفیت فیزیوتراپی نیز یکی از راه های رونق در حوزه گردشگری سلامت خواهد بود .

استاندار اردبیل در ادامه از برنامه ریزی‌های برای تحرک بخشی به حوزه گردشگری شهرستان سرعین و برگزاری مسابقات اسکی سراسری در بهمن ماه امسال خبر داد و افزود: پیست اسکی آلوارس بعد از پیست شمشک دومین پیست معتبر ایران به حساب می آید که در صورت پایان یافتن خط ۲و۳ تلکابین و امکانات اقامتی و خدماتی این مجموعه شاهد برگزاری مسابقات جهانی در این مجموعه خواهیم بود اظهار داشت برای این امر جاده مراسلاتی این مجموعه جزو برنامه های اولویت دار این شهرستان خواهد بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز