خبرگزاری کار ایران

معصومی خبر داد:

تدوین لایحه مدیریت یکپارچه شهری در دولت

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۷۸۳

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تهیه لایحه مدیریت یکپارچه شهری در دولت خبر داد و گفت: تدوین این لایحه در حال تکمیل است و به زودی به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، هیربد معصومی اظهارداشت: دولت یازدهم و دوازدهم توجه‌جدی به مسئله شهرداری‌ها داشته و کمسیون کلان شهرهای کشور را تشکیل داد اما شهرداری از این فرصت به خوبی بهره مند نشدند.

وی ادامه داد: 2 لایحه مهم مدیریت یکپارچه شهری و درآمدهای پایدار شهرداری ها در دستور کار دولت برای بهبود وضعیت شهرداری بوده است.

معصومی با اشاره به تدوین لایحه درآمدهای پایدار شهرداری ها، گفت: شهرداری های کشور به لحاظ درآمدی در وضعیت مناسبی نیستند و غالبا درآمدهای خود را از طریف فروش تراکم تامین می‌کنند، به همین دلیل تنها زمانی که بازار ساخت و ساز مسکن در کشور رونق داشته باشد شهرداری ها هم وضع خوبی دارند.

وی با اشاره به مراحل تدوین لایحه مدیریت یکپارچه شهری در دولت، گفت: پیش از این مطالعاتی توسط شهرداری تهران برای اجرای این موضوع انجام شده بود که در ادامه به تدوین لایحه ای در دولت منجر شد، در این لایحه باید سطوح مدیریت ملی و شهری از یکدیگر تفکیک شوند که تدوین آن مراحل پایانی را طی می کند و به زودی به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز