خبرگزاری کار ایران

گودرز صادقی:

جنبش دانشجویی به یک نهاد مدنی و قانونمند تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۷۲۱

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جنبش دانشجویی با گذر از حرکت‌های نسنجیده و غیرقابل پیش‌بینی به یک نهاد مدنی و قانونمند تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، گودرز صادقی در پیامی به مناسبت 16 آذر (روز دانشجو) گفت: بار دیگر روز دانشجو فرا رسید و با خود شور و هیجان انقلابی و تحول خواهانه را در جمع جوانان دانشجو به اوج رساند.

وی افزود: علیرغم پستی‌ها و بلندی‌ها در جریانات اجتماعی، صنفی و سیاسی، قشر دانشجو در میهن ما همچنان در راس جریانات اجتماعی بیشترین تاثیر را بر فرایندهای سیاسی اعمال کرده، نقش مرجعیت سیاسی-اجتماعی را برای خود محفوظ نگه داشته است.

صادقی تصریح کرد: شور جوانی از یکسو و شعور و دانش اجتماعی ازسوی دیگر باعث شده است تا از نقش این قشر بالنده کاسته نشود و باتوجه به اینکه از نظر کمی نیز جمعیت وسیعی از کشور را در خود جای داده، موجب توجه خاص جناح‌های سیاسی و جریانات فرهنگی به خود شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: جای بسی خوشحالی است که علیرغم تبدیل نهضت به نظام و به مدد تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های بیشماری که توسط دانشجویان و به صورت خودجوش شکل گرفته است، جنبش دانشجویی با گذر از حرکت‌های نسنجیده و غیرقابل پیش‌بینی، به یک نهاد مدنی و قانونمند تبدیل شده است.

وی ادامه داد: درک متقابل ایجاد شده بین بدنه دانشجویان و مدیریت تدبیر و امید در دانشگاه‌ها، موجب همسویی و هم‌افزایی بیشتر در مسیر توسعه و اعتلای کشور شده است.

صادقی گفت: این روز فرخنده را به دانشجویان آگاه و مومن دانشگاه محقق اردبیلی تبریک می‌گویم و برای فرزندان صادق امت مسلمان ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی توفیق خدمات بیشتر در صحنه‌های علمی و فرهنگی از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز