خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گرمسار خبرداد:

کشف جسد دختر جوان تهرانی در گرمسار

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۱۴۷

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از کشف جسد دختر تهرانی در حوالی روستای چندآب این شهرستان خبر داد.

 به گزارش ایلنا، سرهنگ قربانی گفت: روز پنج شنبه 9 آذر با تماس مردمی با پلیس 110  مبنی بر وجود جسد یک دختر جوان در مسیر لوله گاز در حوالی روستای چندآب، اکیپی از ماموران و کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام و موضوع را در دست بررسی قرار دادند.
 
وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی صحنه، لوازمی را کشف کردند که بیانگر آدرس و مشخصاتی از این دختر بود که با تماس با خانواده وی، پدر این دختر جوان به گرمسار فراخوانده شد.
 
وی افزود: با حضور پدر دختر 25 ساله و مشخص شدن وضعیت زندگی وی درتهران، تیمی از کارآگاهان با گرفتن نیابت قضایی به منزل مجردی این دختر در تهران مراجعه کردند.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات محلی پلیس در محل زندگی وی مشخص شد، صاحبخانه وی که یک مرد جوان است و سابقه خوبی در محل ندارد با وی در ارتباط بوده و چند روز قبل در محل دیده شده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: با بررسی بیشتر موضوع و تحقیقات در خصوص این مرد جوان مشخص شد، دو روز قبل از کشف این جسد، مرد جوان به گرمسار سفر کرده و سریعا به تهران بازگشته است.
 
سرهنگ قربانی با توجه به سفر این مرد جوان به گرمسار گفت: با تکمیل شدن این اطلاعات و ادله، با حکم مرجع قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه مرد جوان در مخفیگاه خود دستگیر و در اولین بازجویی خود ارتباط با این دختر را اعتراف کرد.
 
وی در ادامه افزود: مرد جوان در اعترافات خود مدعی شد روز یکشنبه هفته گذشته با ورود به منزل مستاجر خود متوجه می‌شود وی فوت کرده و به دلیل ترس از این موضوع، روز بعد جسد این دختر را در صندوق عقب خودروی خود جاساز کرده و در روستای چندآب رها کرده است و از علت اصلی فوت وی خبر ندارد.
 
سرهنگ قربانی در پایان افزود: تحقیقات پلیس درخصوص علت اصلی مرگ این دختر جوان تهرانی ادامه دارد و تا پایان تحقیقات این مرد در بازداشت پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز