خبرگزاری کار ایران

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی:

مسائل شهری ایلام در کمیسیون‌های مجلس مطرح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۹۰۳

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از طرح مشکلات و مسائل شهری ایلام در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا پورخلیل رئیس شورای اسلامی شهر ایلام در دیدار سلام امینی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: اعتبارات شهرداری قطره چکانی بوده و شهرداری ایلام با کمبود جدی درآمد رو به رو است . 

وی با بیان اینکه اعتبارات داخلی شهرداری کفاف خدمت رسانی مطلوب را به شهروندان نمی دهد و می طلبد تا نمایندگان مردم شریف استان در مجلس جهت تزریق اعتبار با دولت رایزنی کنند.

طالب صادقیان شهردار ایلام هم در این نشست اظهار کرد: برای انتقال دستفروشان، پزشکان و نمایشگاه داران برنامه داریم که با حمایت دولت، ارگانهای مرتبط و شهروندان عزیز این امر مهم انجام خواهد پذیرفت و وضعیت نامطلوب ترافیک شهر بهبود خواهد یافت . 

وی با بیان اینکه پروژه انتقال آب خام شهر جهت آبیاری فضای سبز شهر در حال انجام است و برای این پروژه و نیز آغاز تفکیک از مبدا و پردازش پسماند و همچنین ترمیم و بهسازی سیل بندهای سطح شهر نیازمند حمایت نمایندگان و استاندار ایلام جهت اختصاص اعتبار است.

شهردار ایلام از آغاز پروژه زیرگذر چهارراه رسالت به زودی خبر داد و تاکید کرد: این پروژه تاثیر بسزایی در روان‌سازی ترافیک هسته مرکزی شهر خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شهر ایلام میزبان اصلی زائران اربعین حسینی در بدو ورود استان است و با توجه به اینکه شهرداری بخش عمده ای از خدمت رسانی به زائران حسینی را انجام می دهد نیازمند تخصیص اعتبار مطلوب در این خصوص است.

سلام امینی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: تمام مسائل و مشکلات مطرح شده دوستان شورای شهر و شهردار ایلام را به دیگر نمایندگان مردم شریف استان در مجلس منتقل کرده تا با رایزنی و چاره اندیشی با نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی بتوانیم قدم بلندی در راستای رفع مشکلات شهر ایلام برداریم.

وی تصریح کرد: در صدد هستیم تا مقدمات دیدار مسئولان استانی با رهبر معظم انقلاب را فراهم نماییم تا حضورا مشکلات شهر و استان ایلام را به محضر شریف ایشان برسانیم.

امینی با تاکید بر اینکه برای رفع سد معبر و انتقال پزشکان و نمایشگاه‌داران ابتدا می‌بایست فرهنگ سازی لازم صورت پذیرد، گفت: برای رفع مشکلات و موانع پیشروی شهر آمادگی لازم برای بیشتر شدن این دیدارها و انتقال مشکلات به دولت و مجلس را داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز