خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر:

تکمیل پروژه شهر جدید امیرکبیر نیازمند عزم مسئولان ملی و استانی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۹۴۲

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر گفت: این پروژه در حال پیشرفت بوده و با استقبال خوبی که از آن صورت گرفته؛ چشم انداز خوبی برای این شهر پیش‌بینی می‌شود.

حمید حیدری در گفت وگو با ایلنا، ضمن بیان مطلب فوق به وضعیت سند مالکین اشاره کرد و گفت: اراضی و واحدهای واگذار شده دارای سند مالکیت به نام شرکت عمران هستند که در حال حاضر قرارداد واگذاری به متقاضیان و خریداران ارائه می شود و پس از تائید ساختمان و صدور گواهی پایان کار اسناد واحدها و مستحدثات به صورت سند تک برگی به ایشان ارائه خواهد شد.

حیدری به چگونگی انتقال زمین به مالکین مسکن  این شهر اشاره کرد و گفت: آن دسته از افرادی که نسبت به پرداخت وجه عرصه واحدهای خود اقدام نموده اند؛ قرارداد واگذاری عرصه و اعیان دریافت می نمایند و کسانی که فقط اعیان را خریداری کرده اند بابت عرصه واحد خود مستأجر دولت می مانند و زمانی که وجه عرصه را بپردازند به نام ایشان منتقل خواهد شد. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر 48خانوار ساکن در شهر امیرکبیر ساکن شده اند و تعدادی از شهروندان نیز در حال انتقال هستند که در آینده ای نزدیک ساکن خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر در پایان از کلیه مسئولان کشوری و استانی درخواست همکاری کرده و گفت: تکمیل این پروژه نیازمند یک عزم ملی است و می طلبد که در راستای نیل به اهداف دولت در راستای کاهش معضل حاشیه نشینی، مسئولان امر ما را در راه تحقق این پروزه یاری کنند.

شایان ذکر است تاکنون 16 شهر جدید در کشور ایجاد شده که موجب کاهش معضل حاشیه نشینی در شهرها شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز