خبرگزاری کار ایران

ابوالحسن فیروزآبادی:

بهبود 1.5 درصدی رفع بیکاری البرز در سال جاری/ اهتمام استاندار در اشتغال‌زایی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۱۰۹

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تلاش استاندار البرز در کمک به اشتغال و رفع موانع کار، از بهبود 1.5 درصدی رفع بیکاری استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابوالحسن فیروزآبادی در جمع خبرنگاران به وضعیت اشتغال استان البرز اشاره کرد و گفت: معمولاً در این استان بر اساس فصل، شاهد میزان بیکاری هستیم و طبق گزارش‌های رسیده در فصل تابستان شرایط نسبت به بهار بهتر بود. 

وی به مهاجرپذیر بودن البرز اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور اقوام مختلف در استان، تعداد زیادی از بیکاران به سمت کرج، سرازیر می شوند لذا نسبت به استان های همجوار، شاهد 2 درصد بیکاری بیشتر هستیم.

فیروزآبادی، به حضور فعال استاندار البرز، اشاره کرد و یادآور شد: در مدت زمانی که ایشان در استان حضور دارند، تلاش مضاعف و خوبی شده که موانع ایجاد اشتغال برداشته شود. همچنین با فعال کردن کارگروه های اشتغال و رفع موانع، فعالیتهای خوبی در حوزه کار و اشتغال استان، ایجاد شده است. در بازدید استاندار البرز از کارخانه ها و مراکز تولیدی نسبت به رفع موانع اقدام شده و مقرر شد مراکزی که به واسطه قدمت بیش از 70 سال، مناسب اشتغال نیستند، با کمک دولت بازسازی و از تعطیلی آنها جلوگیری شود. 

وی در پایان خبر داد: امسال طبق آمار، 102هزار نفر در کارورزی ثبت نام کردند که از این تعداد 20هزار نفر مشغول به کار شدند و پیش بینی می شود تا پایان سال حداکثر تا 150هزار ثبت نام خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز